Общее·количество·просмотров·страницы

четверг, 2 января 2014 г.

                                                           

Рефлексія за модулем 1

            Сьогодні я ознайомилась із програмою Intel "Навчання для майбутнього", електронним підручником, Е-довідником, ресурсами, сайтом освітніх програм, які допоможуть мені  усішно оволодіти даною програмою.
          Опрацювала модуль 1. Самостійно створила папку "Портфоліо" для зберігання матеріалів проекту, власний блог  та персональну сторінку на вікі-сайті.  Це розширить мої можливості  удосконалення професійної майстерності, спілкування з однодумцями, пошуку необхідної інформації. Від  занняття  я отримала задоволення, оскільки дізналась багато нового і власноруч зробила ту роботу, яку раніше вважала для себе нереальною. Підвищилась моя власна самооцінка.  Хочу працювати далі. Дякую куратору Сергію за терпіння.

3 комментария:

  1. Вражає!
    А що, на Вашу думку, тут було найціннішим? Що Ви б викрситати у майбутньому? Над чим ще потрібно попрацювати?

    ОтветитьУдалить
  2. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  3. Найціннішим в данному випадку я вважаю почуття успіху. Педагогічна література постійно наголошує на створенні ситуації успіху для дитини, яка стимулює її до подальшого розвитку. На собі переконалась – діє! Я багато займаюсь самоосвітою, методичною роботою, тому потребую нової прогресивної інформації. А отримані знання та навички значно полегшать її пошук та обробку. А працювати і працювати потрібно над технічною стороною справи – доводити дії руками до автоматизму.

    ОтветитьУдалить