Общее·количество·просмотров·страницы

четверг, 9 января 2014 г.



Рефлексія за модулем 9

Сьогодні робота над продовженням створення проекту розпочалась з обговорення в парах та малих групах власного прикладу учнівської роботи та інструментів його оцінювання. Коментарі  моїх колег допомогли мені удосконалити цей приклад і обрану стратегію оцінювання діяльності учнів. Крім того, це ще один варіант закріплення отриманих знань з попереднього модуля.
Ознайомилась з матеріалом щодо адаптації навчального процесу до навчальних потреб різних учнів (диференціація навчання) та підтримки учнівської самоспрямованості у навчанні. Користуючись отриманими знаннями  та формами поточного оцінювання задля сприяння самоспрямованості учнів, самостійно створила аналогічні форми відповідно до завдань мого проекту.  Практичну роботу продовжила створенням документів для підтримки успішного навчання учнів. Продовжила роботу над Планом вивчення теми відповідно до опрацьованого матеріалу.
Нові навички знову допомогли швидко та ефективно впоратись з роботою. Тепер робота виконується у кілька разів швидше, ніж на початку.

1 комментарий: